Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


9 d’oct. 2012

Targeta XIA YUN

Avui és el sant de la meva princesa. Per celebrar-lo era inevitable fer-li una targeta scrapera, doncs ella també és afeccionada a fer scrap, tot i no estar-ne malalta com jo.
Escollint els colors i formes que em semblava que més li agradarien, li vaig fer aquesta targeta per acompanyar el regal... i l'he encertat!! aquí la teniu. En el moment que vaig fer la foto faltaven les signatures de la resta de la família, però avui estava tot a punt!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!