Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


2 de nov. 2012

Arlet

Arlet és el nom de la filla de l'Ester, una bona amiga de fa temps. M'ha fet molta il·lusió que arribés al món i, juntament amb la meva família, hem volgut fer saber a l'Ester i els seus que estem molt contents que hagi arribat. Per acompanyar un petit detallet que vam comprar, he fet aquesta tarjeta.

Com que jo no sóc gaire de "farbalans i ensucramentes", he procurat que fos una cosa "clean and simple", desenfadada (crec que el texà i les masking tapes hi han ajudat força), amb aquestes formes de núvols que m'agradent tant... i les masking tapes que tenen un paper molt important en aquest treball... El núvol interior està enganxat amb coixinets 3D però col·locats estratègicament perquè el núvol pugui fer de "butxaca" per a la tag que conté una petita dedicatòria i la signatura dels membres de la meva família. Esperem que agradi als destinataris!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!