Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


4 de febr. 2013

Amazing Moments 13: portada

Aquest 2013 m'he "embarcat" en un projecte anual: l'Amazing Moments de la Judy, a la web de Kits de Somni. Em fa molta il·lusió fer-lo. És una recopilació de bons moments que aniré fent durant aquest any. Cada mes em comprometo amb mi mateixa a scrapejar una pàgina de moments xulos.
Durant el mes de gener, he elaborat la portada i seleccionat la foto d'introducció. De moment penjo la portada i d'aquí a poquet, molt poquet, penjaré la foto d'introducció i alguna coseta del mes de gener.
Aquí ho teniu!

La icona del projecte
La portada dels meus bons moments


3 comentaris:

  1. Hola guapa! ja tens una seguidora mes!!! a mi també em fa molta il·lusió que possis els teus millors moments en un álbum!!! i t'ha quedar precios!!!!
    gràcies i passaré per aquí a veure't, ja et tinc "fichada"
    petons ^^

    ResponElimina
  2. Hola guapa, som companyes de projecte ;) així que vindré a visitarte i també a guaitar les cosetes fetes abans. un plaer!!!

    ResponElimina
  3. Molt bonica, segur que vindran coses precioses! Petons.

    ResponElimina

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!