Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


11 de maig 2013

Embellint el meu entorn

Avui estic força pansida. Tinc la fira Interquilt a tocar de casa i no hi puc anar...
Per treure'm la tristor m'he decidit a fer una mica més bonic el meu entorn alterant un pot de vidre. Amb una mica de washi tape, trenzilla i una mica de creativitat, ha sortit un lloc on guardar eines de scrap. Fins i tot hi puc posar la crop-a-dile. Si voleu deixar algun comentari, m'alegrareu una mica el dia!


2 comentaris:

  1. Te ha quedado muy bonito!!! Y venga, a alegrar ese ánimo.... que si no puedes ir este año, irás el próximo!!!
    Besos

    ResponElimina
  2. Gracias Dory!! Al final pude escaparme un ratito por la tarde y fui disparada para allá!! Me encantó. Compre algunas cosillas... fue uno de mis AM de mayo. En mis páginas saldrá una foto de mis últimas adquisiciones jeje.
    Un besazo para ti y a ver si este mes puedes colgar las páginas, que estoy deseando verlas!

    ResponElimina

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!