Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


19 d’oct. 2013

10 anys!

Un número rodó. La meva fillola i neboda Ivet ha fet 10 anys aquesta setmana. Un número ben rodó!! Per acompanyar l'obsequi, li he fet aquesta tarja. A veure si li agrada!!





3 comentaris:

  1. Muy bonita tu tarjeta!!! Y el álbum de tus vacaciones es impresionante...... me encanta.....!!!! Como van tus amazing????
    Un besito guapa

    ResponElimina
  2. Hola Doryyy!!! Qué alegría leerte!! Mis Amazing van a trompicones porque voy muy atareada con el trabajo y la familia. Pero qué le vamos a hacer? Es lo que toca! Ya hace días que voy dándole vueltas a los de septiembre y espero colgarlos a tiempo!!
    Y tú? hace mucho que no leo nada tuyo!! Te echo de menos!! muack!

    ResponElimina

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!