Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


12 de març 2014

Diari de viatge: CANADÀ 8 - 2n dia a Montreal


 Com que les previsions del temps eren de millorar una mica en comparació amb les dels 2 dies anteriors, aquesta vegada ens vam aventurar a explorar més els carrers de Montreal. 
Per agafar forces, vam començar amb un brunch en un cafè d'estil libanès-orient proper. Vam esmorzar coses molt curioses gaudint de l'experiència. Tot seguit vam agafar el metro i ens vam plantar a la part antiga de Montreal per visitar Notre Dame. 
A la tarda, una volteta per Chinatown i vam acabar el dia sota terra comprant el sopar que ens vam menjar un cop vam ser a l'apartament.

Tenia unes fotos que volia que sortissin dels vespres que vam passar a l'apartament...


...i vet aquí que se m'ha acudit una idea...

... desplegable!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!