Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


9 de des. 2014

Un més que va abrigat

Continuo amb la febre de la mitja. Aquest cop li ha tocat al meu fill Jan. Ell també volia un jersei, i finalment li he acabat!. Podeu trobar les instruccions a la revista de Lanas Katia d'aquest hivern per a mainada. He hagut de fer-lo 2 talles per sobre de la talla gran de la revista però aquí està!
En Jan està ben cofoi!

1 comentari:

  1. Qué trabajo!!! Te ha quedado estupendo .... No me extraña que tu hijo esté contento!!! Yo hace mucho tiempo que no hago punto .... el scrap ha desbancado todas las otras manualidades... jejeje... Quizá retome las agujas para mi nieta!!!! ...jajaja....
    Un bezaso

    ResponElimina

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!