Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


25 de juny 2015

L'estiu en una bossa!

Aquesta primavera, com cada any, he tingut els dies molt plens, sobretot a la feina. Fruit dels moments en que volia desconnectar és aquesta bossa. A Pinterest vaig trobar aquest. I jo me'n vaig fer una versió ben personal...


Com haureu vist, els "granny squares" són diferents del que vaig trobar a Pinterest. Em va agradar aquest remenant per youtube i el vaig aprendre a fer. Es diu "flor africana". 



1 comentari:

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!