Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


30 d’ag. 2012

CAIXA ALTERADA

Tenia una caixa per casa que no volia llençar. Evidentment, cap al meu "scrapracó"! Però era de sostenidors i no m'agradava tal com estava. Primer he pensat en què hi volia guardar a dins i tot seguit,  he fet el que veureu. Això serà una mena de "making of" o "tutorial" molt rudimentari, però aquí el teniu:
  1.  Primer de tot he enganxat una tag grossa que tenia feta amb un cartró de cereals passat per la big shot. L'he enganxat amb grans talls de cinta de pintor. Hi he afegit més talls de cinta que atravessaven la caixa en diferents llocs per crear textura després.
  2. Tot seguit ho he empastifat tot de gesso blanc amb una tarja de crèdit. 
  3. Sense deixar-ho assecar hi he esquitxat pintura acríl·lica Dabber de color "sunset orange" amb un pinzell i unes ruixades de Glimmer Mist de color "Lemon Zest". Llavors sí que ho he deixat assecar. Ha quedat així:









4. Tot seguit he preparat la decoració de la capsa. He troquelat un cercle de paper d'aquarel·la i l'he ruixat amb el Glimmer Mist que havia emprat per la capsa. 

5. Amb restes d'abecedaris he fet els mots. Al ser lletres petites ... m'ha quedat un forat al mig!
Cap problema! N'hi posarem un altre...

6. I perquè quedi més lluït, ho he envernissat amb  Glossy Accents!  (per variar, jeje)

7. Per complementar la portada, he agafat una tag més petita i vella que tenia i l'he emprat de patró per  fer-ne una altra amb paper blanc d'aquarel·la. Tot seguit li he entintat les vores amb  color taronja i una espongeta de maquillatge...

8. Un cop feta la composició (tot enganxat amb cinta de doble cara), he aprofitat un trosset de cinta de quadres vichy en taronja que m'havia sobrat d'un kit. I vegeu el resultat! He experimentat fent-la i estic contenta del resultat!





1 comentari:

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!