Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


1 de set. 2012

TALLERS 2ª FIRA SCRAPMANIÀTICS !

Avui he tingut scrap matiner. Ben aviat, carretera i manta i cap a St. Feliu de Guíxols! Estava apuntada a 2 tallers i la meva filla ha vingut amb mi per fer-los " a 4 mans".
Primer taller: Alterant una moleskine amb "Corazón de Papel". No tinc fotos de l'elaboració però sí del treball acabat:




I tot seguit, hem "empalmat" amb el taller d'Art Journaling Tags d'en Quim Díaz. Aquí sí que hi ha unes quanes fotos de l'elaboració que la meva filla ha anat fent... vegeu-ne el resultat. Hem experimentat i expressat  gaudint a tope dels moments de creació!





5 comentaris:

  1. M'ho vaig passar GENIAL FENT el taller, es repirava un ambient de crativitat i emoció IM-PRE-SIO-NANT. Moltíssimes ganes per la publicació i FELICITATS PEL BLOG!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quim, la veritat és que vaig gaudir cada moment. I de la meva filla no en parlem! També s'ho passa súper quan scrapegem. Tenia moltes ganes de veure't treballar perquè m'agrada molt el que fas. Et segueixo sobretot a Kitsdesomni i no em perdo cap tutorial! La veritat és que gràcies a webs com aquesta i d'altres com "¡Pega, papel o tijeras!" aprenc moltíssim. Moltes gràcies per dedicar una mica del teu temps a fer una ullada al meu blog!
      Una abraçada.

      Elimina
  2. Genial, jo també hi vaig anar... a veure si faig un escrit també!

    ResponElimina
  3. Anima't que això dóna piles a les persones que s'esforcen en organitzar coses tan xules com la de dissabte!Una abraçada!

    ResponElimina
  4. Hola, hola!!! Y yo me lo perdí!1 Ay ay ay no puede ser!! Aun asi os ha quedado preciosa la moleskine!!! Me encanta!! Y los tags.. que coloridos!!! Super bonitos!! Prometo que no se me vuelve a escapar!! jajaja Un saludoo

    ResponElimina

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!