Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


28 de jul. 2013

Gràcies!

Quan vaig veure la pàgina que he fet avui, em va venir immediatament al cap l'Elena Roche i el seu blog "Pega, papel o tijeras!" . Vaig decidir que aquesta seria una pàgina-homenatge a aquesta diva del scrap que tant m'ha ensenyat, aportat i inspirat. Tot donant voltes als meus inicis en aquest món, em vaig adonar que he après moltíssim  de l'Elena i els seus tutorials, però també he après moltíssim d'una altra gran professional del scrap: la Mireia Carbonell i el seu equip de Kits de Somni.
En elaborar cadascuna de les pàgines ho he fet pensant en la persona a la qual va dedicada i recordant-ne els elements que tinc costum d'incorporar també en alguns treballs meus:
- Mireia: pensant en el que li agrada remenar tintes, les blondes, aprofitar-ho tot, sobreposar papers, el seu "món rosa" com l'anomena ella...
- Elena: El seu "fals cosit", les papallones, el color rosa, els topets, els brillantets, les flors i el truc tan fantàstic de ressaltar detalls i lletres amb el "glossy accents"...
L'Elena m'ha aportat molt quan a trucs, aprendre a fer coses de tota mena amb scrapbooking, idees per ordenar material... i també inspiració!.
La Mireia i el seu equip m'han aportat la facilitat per comprar material (els seus kits són una passada i els aprofito moltíssim), l'impuls a fer projectes (moltes gràcies també a Judy Alonso y els seus Amazing Moments'13, i a la resta de l'equip pel projecte del mini de vacances d'estiu, els reptes de l'aniversari del blog, els tutorials de mixed media i art journal... no acabaria mai la llista!). 
Gràcies principalment a aquestes dues grans fonts de coneixement és que jo he descobert en mí una vessant creativa que desconeixia que tingués i una forma de desconnectar dels maldecaps diaris. Heu contribuït de forma crucial en la meva "salut mental", com dic jo. I, a través d'elles dues he anat coneixent multitud d'altres scraperes i scrapers dels quals aprenc també coses cada dia. 
Només em queda dir-vos novament: Gràcies per tot i continueu així. Sou extraordinàries!!! 
Ah! i espero que us agradi...










3 comentaris:

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!