Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


29 de jul. 2013

Recordant amistats del món

Aquesta pàgina del meu smash em va semblar ideal pel que volia fer:

En l'endreça que vaig fer fa unes setmanes també vaig recuperar correspondència que havia mantingut amb amistats d'arreu del món que vaig fer en una estada a Anglaterra un estiu per aprendre anglès. Els contactes es van allargar durant un parell d'anys i conservava cartes amb diverses persones. En vaig guardar unes quantes i ara he volgut trobar-les un lloc al meu smash. Com que la pàgina té un planisferi dibuixat (encara que la foto no és gaire bona i no es veu gaire) vaig pensar que em venia de perles!
Vet aquí com ha quedat:
Sense les targetes. El sobre i la postal els he transformat en butxaques per guardar la correspondència

He alterat una flor blanca d'Artemio ruixant-la amb una mica de Glimmer Mist Tattered Angels de color Oriental Poppy

El títol és amb tintes i embossing calent però la pols d'embossing no ha quedat massa adherida. No sé si degut al tipus de paper dels fulls del smash...

Com que tenia diversos segells de les cartes que em feia pena llençar, els he retallat i incorporta a aquest sobre tan xulo que va fer una amiga alemanya amb paper de revista per enviar-me la seva carta. El vaig trobar molt original i l'he volgut conservar

Aquí ja amb la correspondència guardada

Aquesta postal m'agrada especialment. Perquè es veiés bé, l'he escollit per fer de butxaca



4 comentaris:

  1. què bonic!! t'ha quedat molt bé!
    kissitos!

    ResponElimina
  2. Andá cuantas cosas....!!! He estado desconectado un poco de los blogs y me encuentro con un montón de cosas super bonitas que has hecho!!! Me encanta la idea de tu antigua correspondencia y lo bien que la has incluido en tu smash!!!
    Para responder a tu pregunta sobre las manchas de la portada de mi último álbum, las he hecho con pintura acrílica mezclada con un poco de agua para diluirla un poco. Luego con un pincel fino mojado en la pintura y sacudiéndolo encima de la hoja.... simplemente!
    Muchas gracias por tu comentario tan entusiasta.... me alagas y me llega al corazón!!!
    Um beso

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Dory!
      Me encantan tus comentarios porque siempre aportas alguna cosilla... Muchísimas gracias por explicarme lo de las manchas! Lo probaré seguro... y ahora que me he montado la libreta de journal, no veas!
      Un besazo guapísima!

      Elimina

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!