Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


5 de set. 2013

AGENDA 13-14

Finalment he acabat trobant un moment per scrapejar l'agenda del nou curs. Vaig esperar a anar a Scrapmaniàtics3 a S. Feliu de Guíxols per "firar-me" de papers per al projecte. Va ser una passada de fira! Vaig badar toot el matí entre parades de scrap. Uau!
Em vaig enamorar del paper de la portada i contraportada. Són les dues cares del paper heatwave de la col·lecció The Pier de Crate Paper. Va ser amor a primera vista! La resta ja van ser papers que hi lliguessin encara que fossin d'altres marques i col·leccions: Studio Calico i Cosmo Cricket, i decorat amb imprimibles de U-printables i algunes enganxines de Pebbles que venien en un kit de KdS.
Seguint la suggerència d'Elena Roche, un cop acabada li vaig donar una capa ben fineta de gel medium per protegir-la del desgast de l'ús diari perquè l'empro moltíssim.
M'encanta el resultat. I a vosaltres?




Les pestanyes de la part d'anotacions les he decorat amb washi tape. Com que es transparentava el color original de la pestanya, primer les vaig folrar amb un trosset de paper blanc i hi vaig posar la washi tape a sobre.













El toc de glossy accents fa que les lletres semblin de xarol... ho he fet també a la portada amb les lletres i als cordons i el cor de la bamba de bóta. 




Aquesta pàgina la vaig fer per a l'agenda de l'any passat. Són els ulls dels meus fills. Com que m'agrada especialment i no estava deteriorada, l'he afegit a l'agenda d'enguany.

Al ser la part interna de la contraportada i una part on gairebé no hi treballo, vaig deixar-la sense decorar.

L'agenda de l'any passat tenia pestanyes amb els mesos. Les podeu veure aquí. Com que em van portar molta feina i no han estat massa funcionals, aquest any me les he estalviat. S'ha de ser pràctic!


6 comentaris:

  1. Marta!!
    ets profe?? compartim prefessió i afició!!?? això és massa!!!! ;)
    T'ha quedat preciosa!! Jo encara no la tinc a punt...preparant el curs em passen els dies...
    Una abraçada i bon inici de curs (segur que ho serà amb aquesta agenda...)
    Muaks,
    Núria

    ResponElimina
  2. Núria,
    Doncs si, sóc profe. I em sembla que compartim fins i tot una cosa més: L'etapa on treballem. Jo ho faig a infantil i em sembla que tu també...
    Espero que acabis la teva agenda ben aviat! Que ja tenim la mainada a sobre!
    Un petonarro!

    ResponElimina
  3. què xula t'ha quedat l'agenda!
    kissitos!!

    ResponElimina
  4. Muy lindo trabajo .
    Lleno de detalles muy armoniosos.
    ¡¡¡¡Me encantaaaaaaaaa!!!!
    Gracias por compartirlo.
    Sonrisa de colores y bendiciones mil.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Angela!
      Tengo pendiente pasarme por tu blog porque segurísimo que has hecho entradas superinteresantes!! En cuanto pueda me meto!!
      Un besazo!

      Elimina

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!