Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


21 de des. 2013

Amic Invisible 2013

Per aquestes dates, a la meva escola és inevitable la tradició de "l'Amic/ga Invisible". A principis de desembre es fa el sorteig i és secret qui t'ha tocat. Des de la data del sorteig i fins a les postres del sopar de Nadal que sol ser el darrer dia d'escola abans de festes, anem deixant i rebent pistes de l'amic invisible. Les travesses i deduccions no es fan esperar, i sovint es munta més d'un embolic.
Aquest any em va tocar un company noi. Un dels 2 que tenim a l'escola entre cap a 20 dones!
Com que ja sabia que li agraden les manualitats, tenia clar que li scrapejaria alguna coseta... i fnalment vaig esbrinar que li agrada viatjar i aquestes vacances marxa a París amb la família.
Així doncs... què millor que un diari de viatge? Li va encantar!! I a vosaltres?

La base és una llibreta Moleskine amb tapes de cartró kraft.
Amb una butxaqueta a la banda esquerra per desar-hi el que el propietari consideri més oportú: bitllets...  i a l'esquerra un sobre molt xulo per a  tiquets diversos.
Com que marxa a París i em va anomenar aquests llocs... em vaig inspirar i li vaig fer aquest mini collage perquè vagi fent boca...

No conec massa a la persona que l'ha rebut. Per això l'interior el vaig deixar força blanc, però amb alguns detallets en forma d'enganxines, segells i marcs amb bolis de colors. 












I perquè no se li faci malbé el diari dins la motxilla... també li vaig fer una funda teixint punt pla amb mitja! 


 Ell estava molt content. I jo feliç de que li hagi agradat. M'encanta la cara que fan les persones quan regalo coses fetes per mi i veig que saben apreciar-les!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!