Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


1 de des. 2013

Posant al dia el meu "Smash!"

Ja feia moooolts dies que tenia pendents unes pàgines del meu smash! que no hi havia manera de trobar el moment de fer. Finalment l'he trobat. De la primera, d'una cara, us poso primer la foto de la pàgina buida doble, que és com la tenia fotografiada. Tot seguit el treball acabat. La fira Scrapmaniàtics em va agradar molt i un dels millors moments va ser conèixer en persona la Judy.
De l'altre treball al meu smash! ja feia dies que volia treballar amb les fotos. Ja fa uns poquets anys que al final de l'estiu fem una escapadeta a un "resort" per fer pànxing i gaudir de la companyia dels amics. Fins i tot fem caminades abans d'esmorzar, que és quan vam veure la sortida de sol tan preciosa que hi ha a la foto. Esperem poder continuar "acomiadant l'estiu" com fins ara. Carpe diem!
Aquesta és la pàgina que he treballat només la meitat: la de la dreta.


Aquesta és la que he emprat per recordar el nostre comiat de l'estiu. M'ha semblat que aquest "join the club" hi esqueia molt bé i l'he conservat i fins i tot realçat amb "glossy accents". 





I aquestes dues... perquè em fa il·lusió el gruix que va agafant el meu smash! M'agrada molt aquest tipus de trebal...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!