Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


14 de gen. 2014

Travel Journal: CANADÀ 1- Viatge d'anada

Bé, ja he començat a descarregar, arreglar i scrapejar les fotos del viatge. Avui us presento el viatge d'anada: Barcelona-Toronto amb 2 escales: Amsterdam i Minneapolis.
Aquí el teniu:

A dalt: aprofitant el "boarding pass" com a fons de la foto. A baix: desplegable per no tapar la bamba de bóta i que es poguessin apreciar les fotos. 

Vaig aprofitar fins i tot la capseta del sandvitx de l'avió. 


Em va fer tanta gràcia la capseta en qüestió que la vaig enganxar... però de forma que es pogués tornar a muntar!

En el 3r vol estàvem tan cansats que no vaig tenir ni esma de fer fotos... portàvem gairebé 24h desperts!

Què us ha semblat? M'encantaria llegir les vostres opinions... 

3 comentaris:

  1. UUuaaaauuuu!!!!
    quin viatge!!!
    I quin record més bonic que en tindràs!!! és xulíssim!!
    felicitats per la feina!!!
    una superabraçada i...bon trimestre!!!

    ResponElimina
  2. Que puc dir q no hagi dit abans... Els hosts eren genials! Lol

    ResponElimina
  3. Què xulo tot! M'ha agradat molt la capseta de cartró! jejeje!
    Kissitos!!

    ResponElimina

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!