Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


23 de febr. 2014

Diari de viatge: CANADÀ 6 - Cap d'Any i Any nou!

I poc a poc es va anar acabant l'any 2013. El darrer dia de l'any vam anar a patinar sobre gel en una pista just als peus de la CN Tower. Tot un plaer. Al principi tots trontollàvem i el nostre cul  va tocar el gel en  alguna ocasió, però tard o d'hora vam acabar aguantant-nos tots solets i patinant!! 
Aquell matí també vam fer nous amics, i el vam arrodonir amb un dinar en una pizzeria al centre de Toronto. 
A la tarda, una mica de descans per preparar-nos pel nostre Cap d'Any canadenc en forma de sopar medieval. En Tom va tenir la gentilesa de posar TV3, o sigui que vaig celebrar el cap d'any 2 cops: a les 6 de la tarda de Toronto (aquí era mitjanit) seguint les campanades amb cacauets, i 6 hores més tard al sopar medieval a la canadenca fent el compte enrera i cantant "l'hora dels adéus" per acomiadar el 2013 i donar la benvinguda al 2014. 
L'endemà, passeig glaçadíssim i xocolata calenta per revifar!
Seria el nostre darrer dia a Toronto...
Com que les dues pàgines pertanyen a un mateix dia, he volgut donar uniformitat emprant els mateixos papers. 
No volia llençar els bitllets de tren i transfers, o sigui que vaig fer una butxaca amb el fons d'aquest magnífic paper de troncs i les fotos en petit de difrerents moments d'aquella tarda. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!