Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


9 de febr. 2014

Fent mitja!

Al arribar la fred, el trapillo s'ha convertit en mitja. N'havia après de petita però feia moltíssims anys que no tocava les agulles de teixir. Hi he agafat força afició perquè em relaxa molt. I si, a més, en puc fer vora el foc en silenci, ja és el millor relax que puc tenir. Per això amb l'etiqueta "fent mitja" comença la recuperació d'una afició.
Vaig començar fent la funda pel diari de viatge del meu Amic Invisible del darrer Nadal:


Em va agradar tant com va quedar, que al fer el meu propi diari de viatge, també me n'he fet una!
El diari del viatge està en procés. Properament la següent entrega!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!