Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


28 d’abr. 2014

Amazing Moments 13: desembre

Finalment he trobat el moment per acabar l'altre gran projecte començat: els meus Amazing Moments!
Durant el desembre ens va passar molt ràpid el temps: preparatius per Nadal i pel nostre gran viatge que ja està documentat amb un altre treball. Poques coses però... s'havia d'acabar el projecte i no per ser petits moments deixa de ser important recordar-los. 

Unes lletres d'un alfabet blanc pintades amb pintura acrílica i realçades amb glossy accents queden molt elegants (al menys pel meu gust!)





La meva valoració d'aquest projecte és positiva. M'ha agradat fer-lo i estic contenta del resultat.
Espero que us hagi agradat! M'encantarà llegir la vostra opinió.

3 comentaris:

  1. Qué bien que ya terminaste tus proyectos, el de tu viaje que me ha encantado y el de amazing moments!! Así te quedan plasmados de una muy bonita forma esos maravillosos momentos de tu fabuloso viaje.....!!!
    Muchos besos

    ResponElimina
  2. Hola Marta, te dejé un comentario pero por lo visto no se quedó grabado.....
    Te decía pues que el álbum de tu viaje al Cánada te ha quedado estupendo!!! Qué recuerdo tan bonito..... También has tenido la perseverancia de terminar tus amazing ..... a pesar de que Judy no se haya quedado estancada.... te felicito!!!!
    Muchos besitos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Dory,
      Como ves, realmente llegaron los 2!!
      Me alegra mucho que te guste mi AM y mi diario de viaje. La verdad es que lleva mucho trabajo documentar un viaje así de largo y intenso. Si luego puedo leer comentarios como el tuyo aparte de mi satisfacción al hojearlo, pues soy muy feliz!!
      Gracias por tu tiempo dándome tu opinión. Un besazo gigante!!!

      Elimina

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!