Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


1 d’abr. 2014

Per a la Jana

Una companya més ha tingut la seva filla. Per celebrar-ho amb tot el claustre li he fet la tarja pertinent perquè tothom hi pugui dir la seva i amb una butxaqueta per desar-hi la tarja regal que esperem li faci bon servei.
Jo no sóc gaire de puntes i "farbalans", però sí que he pensat que les pinces de colors li donen un toc més infantil i desenfadat.
Us agrada?



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!